Plan lunar de marketing pentru restaurante în 2024

servicii copywriting

Nu ai fost complet pregătit în 2023 din punct de vedere al marketing-ului, dar vrei ca în 2024 să ai o strategie completă de marketing?

Ai ajuns exact unde trebuie.

Am creat un plan lunar de marketing pentru restaurante care poate fi aplicat de (aproape) orice restaurant pentru a aduce mai mulți clienți dornici să îți încerce noul meniu.

Dacă nu știi exact ce este marketing-ul și cum te poate ajuta, recomand să citești articolul ăsta înainte să începi. Te va ajuta să înțelegi mult mai bine despre ce urmează să vorbesc.

Acest plan lunar de marketing pentru restaurante în 2024 este absolut genial dintr-un simplu motiv.

Majoritatea strategiilor din fiecare lună nu te costă nimic. Deci vei putea să propui aceste strategii patronului fără nicio grijă.

Să începem cu prima lună:

Ianuarie – Promoții de Anul Nou

Pune în meniu opțiuni sănătoase pentru începutul anului. Toată lumea vrea să înceapă anul în „forță” ca să dea jos sarmalele.

Cea mai bună parte este că tu ca restaurant vei putea să te folosești de asta din plin.

Dacă ai câteva opțiuni sănătoase pe meniu promovează-le mult pe social media și prin campanii de email marketing.

Iar dacă nu ai pe meniu opțiuni mai sănătoase…

Vorbește cu bucătăria să dezvolte câteva, faceți niște poze rapide și sus cu ele pe social media. marketing pentru restaurante în 2024

Februarie – Meniuri de Valentine’s Day

Când mă gândesc la marketing pentru restaurante în 2024 mă gândesc la un singur lucru – REDUCERI pentru cupluri.

Dar unde promovezi reducerile?

Peste tot.

În email-uri, pe social media, sau chiar prin afișe publicitare în fața restaurantului.

Martie – Ziua Femeii

Luna Martie este mai mult sau mai puțin dedicată femeilor. Oferă-le ceva special.

O idee interesantă la care m-am gândit este să oferi un pahar de vin complementar tuturor femeilor în luna martie.

Sigur, s-ar putea să nu fie cea mai bună decizie pentru costuri, dar îți va aduce o gramadă de clienți noi din vorbă în vorbă. Merită încercat.

Aprilie – Paște

Nimic nu spune „Paște” mai bine decât un meniu tradițional delicios, dar trebuie să ai foarte mare grijă.

Orice restaurant poate face un meniu special de Paște, dar nu oricine știe să se promoveze.

Hai să-ți dau o idee genială de promovare a unui meniu tradițional de Paște.

Creează un parteneriat cu o bunicuță dornică.

Filmeaz-o cum face rețete pentru restaurantul tău și apoi organizează câteva Ad-uri pentru social media.

Mai – Pregătirea pentru Vară

În luna Mai vei începe să promovezi ingrediente proaspete și vei aduce pe meniu farfurii ușoare și de sezon pe care o să le promovezi pe social media, bineînțeles.

Chestia nasoală la luna Mai este că nu prea ai cum să introduci oferte ca să aduci oamenii la restaurant, cum ar fi de Paște sau Valentine’s Day.

Dar asta nu trebuie să te descurajeze.

Avem noi câteva idei de promovare care funcționează mai mereu. Le-am pus pe toate într-un articol separat, pe care îl poți accesa aici.marketing pentru restaurante în 2024

Iunie, Iulie, August – sezonul favorit

Sezonul de vară este unul dintre cele mai profitabile pentru majoritatea restaurantelor.

Uite cum ar putea arăta strategia ta de marketing pentru sezonul de vară:

  • Meniul – Un meniu ușor cu ingrediente proaspete și înghețată făcută în casă.
  • Promovare – Postări multe în care prezinți noul decor și meniul
  • Decor – Multă lume este atrasă de design-ul restaurantului la care merge. Asigură-te că faci ceva unic.
  • Oportunități – Vezi dacă sunt festivale în orașul tău cu care ai putea să creezi parteneriate.
  • Servire – Servirea este o parte cheie pentru a face marketing pentru restaurante în 2024. Odată ce ai adus clientul trebuie să îl și păstrezi.

Desigur, planul exact se modifică pentru clientela fiecărui restaurant. Dacă ai un restaurant mai casual, poți să te axezi pe o locație unde poate să vină lumea să se uite la meci.

Dacă ești o locație mai „high-end”, axează-te pe spectacole cu muzică live sau spectacole lângă masă.

Septembrie, Octombrie – Preparate de toamnă

Toamna vine cu multe oportunități.

A venit momentul să te folosești de influencer marketing ca să aduci clienți.

Asta te va costa puțin din buget.. dar crede-mă că își merită toți banii!

Uite cum funcționează strategia asta de influencer marketing pas cu pas.

1. Creează un meniu cozy de toamnă cu supe creme delicioase, tarte făcute în casă și latte-uri de toamnă.

Fii cât mai creativ cu preparatele, dar nu exagera. Simplu și bun.

2. Pregătește câteva postări pentru social media cu preparatele pe care le-ai făcut și decorul de toamnă din restaurant (dacă ai).

3. Creează o listă cu influencerii care ai vrea să îți reprezinte afacerea.

4. Trimite o propunere de colaborare către influencerii din lista ta.

5. Discută mai departe cu influencerii care sunt interesați și spune-le mai multe despre campania ta.

6. Rezervă-le o masă pentru cină și asigură-te că le oferi o experiență memorabilămarketing pentru restaurante în 2024

Noiembrie – Black Friday

Chiar dacă primele reduceri la care se gândesc oamenii de Black Friday nu sunt cele de la restaurante…

Asta nu trebuie să te oprească din a crea niște reduceri criminale pentru platformele de livrări.

Platformele de food delivery ADORĂ să promoveze reduceri (mai ales de Black Friday).

Ceea ce înseamnă că poți să te folosești de asta pentru a aduce cât mai mulți oameni către brandul tău.

Tot ce trebuie să faci este să oferi niște reduceri apetisante pentru produsele tale cele mai vândute.marketing pentru restaurante în 2024

Decembrie – Crăciun și Revelion

În luna Decembrie ai putea să te focusezi pe livrări și platouri.

Oamenii nu au timp în zilele astea.

Sunt foarte multe persoane care preferă ceva deja pregătit în loc să gătească ei personal.

O idee interesantă ar fi să începi prin a dezvolta 5-6 preparate tradiționale de Crăciun cum ar fi niște sarmale bune sau o tocăniță de vânat.

Următorul pas este să faci niște poze foarte calitative cu preparatele tale și să rulezi o campanie de Ad-uri pe Facebook sau TikTok.

„Comandă-ți platoul de Crăciun în avans și scapă de bătăile de cap! Livrăm în toată țara!”

Cam astea au fost strategiile de marketing pentru restaurante în 2024.

Multe dintre ele se pot folosi și în alte luni ale anului.

Un lucru este sigur totuși…

Experiența oaspetelui este cea mai importantă. Nu contează câte strategii de marketing folosești dacă nu poți livra o experiență bună.

Dacă simți că ești pregătit să livrezi o experiență specială oaspeților tăi… dar marketing-ul nu este punctul tău forte, ești în locul potrivit.

Contactează acum un membru din echipa noastră ca să discutați despre un plan personalizat de marketing pentru afacerea ta.

Alte postări

Ce avantaje are email marketing in 2024? Ghid pentru antreprenori

Ce avantaje are email marketing in 2024? Ghid pentru antreprenori

În cazul în care te întrebai daca se merita sau nu sa incepi si tu sa faci email marketing... Ai ajuns exact unde trebuie. In acest articol iti voi spune de ce email marketing-ul este cea mai buna metoda de a transforma traficul in cashflow si cum sa te folosesti de...

Ce este marketing și cum poți să îl pui în aplicare

Ce este marketing și cum poți să îl pui în aplicare

Ce este Marketing? Vrei să afli ce este marketingul și cum să îl folosești pentru a aduce atenție către afacerea ta? Ai ajuns exact unde trebuie. Urmează să îți explic pas cu pas ce este marketingul și iti voi da și câteva strategii utile și ușor de implementat....

Comentarii

0 Comentarii

Înaintează un Comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *