6 secrete din spatele CTA-urilor de succes

continut site

Deci, cauți o cale ușoară și rapidă către vânzări mai multe.

Azi ai foarte mult noroc – urmează să dezvălui marele secret care îți va putea dubla sau chiar tripla conversiile.

S-ar putea să ți se pară ciudat… sau poate prea ușor. Dar te asigur că odată ce vei afla secretul din spate CTA-urilor vei înțelege despre ce vorbesc.

Ca să începem…

Ce este un CTA?

CTA (call to action) este o instrucțiune către publicul țintă, concepută pentru a provoca o reacție imediată.

Uite câteva exemple de CTA-uri:

„Comandă acum!”

„Abonează-te newsletter!”

„Descarcă aplicația!”

„Vizitează site-ul nostru!”

„Apelează acum pentru o consultație gratuită!”

Să zicem că ai scris un articol minunat pentru blogul tău. Este informativ, optimizat SEO și foarte lung, dar finalul a transformat articolul într-o pagină inutilă plină de cuvinte.

De ce?

Pentru că CTA-ul pe care l-ai folosit nu este bun.

Prin folosirea unui CTA nepotrivit, repetitiv sau plictisitor îți omori orice șansă de a aduce noi clienți către afacerea ta.

Un CTA va fi de cele mai multe ori ultimul lucru pe care utilizatorii îl citesc înainte de a lua o decizie cu privire la investirea în afacerea ta.

Deci, hai să vedem cum poți să scrii CTA-uri care vor transforma vizitatorii în clienți fideli…

1. Accentuează Valoarea și Beneficiile

Dacă ai niște oferte criminale, asigură-te că le spui clienților asta!

– Oferi reduceri de Crăciun?

– Oferi livrare gratuită pentru achiziții peste anumită sumă?

– Ai un produs nou în gama de lux?

– Poți să oferi o garanție specială?

– Ești singura afacere din oraș care oferă acest serviciu?

Spune-le asta clienților prin CTA-uri.

Găsește-ți un USP (unique selling point). Un USP este trăsătura care te deosebește de competitorii tăi.

“Odată ce ai dat un strat de vopsea Paintly, va rămâne curat timp de 50 de ani, sau îți vom oferi o renovare gratuită! Cere o ofertă acum!”

2. Folosește Limbaj Emotiv

La fel ca titlul postării tale de blog, există anumite cuvinte care pot atrage cu adevărat atenția cititorilor.

Folosește-te de atributele care sunt importante pentru publicul tău țintă.

Spre exemplu, pentru un curs de yoga ar putea să fie: “Transformă-ți corpul”

Poți chiar să folosești pronume posesive precum „al meu” și „a ta”.

“Ajută mașina ta să devină cu 10 ani mai nouă!”

Folosirea cuvintelor de genul acesta în avantajul tău este cheia pentru a face un CTA convingător.

3. Creează Urgență

„Reducerea se încheie curând.”

„Cumpără acum înainte să dispară.”

Acestea sunt exemple comune de CTA-uri care creează un sentiment de urgență.

Ele își propun să elimine posibilitatea ca utilizatorii web să se gândească, „E okay, mă voi întoarce mai târziu”, ca apoi să uite complet de tine și să meargă în altă parte.

“Cere o ofertă acum” – Cuvântul acum va încuraja cititorul să acționeze mai repede.

Un exemplu de USP: „Produs de ediție limitată. Ia-l acum înainte să se termine.”

Un exemplu de beneficii instante: De pe EMAG:

exemple de marketing

4. Implică Cititorul și Elimină Riscul

Nu lăsa cititorul să plece fără ceva care să îl facă să te țină minte odată ce pleacă în altă parte.

Dacă lucrezi la un newsletter gratuit, de ce să nu încurajezi cititorii să se aboneze?

Acest lucru va menține numele și ofertele tale în inbox-ul lor, arătându-le tot ce ai de oferit.

Dacă oferi un free trial, spune-le cititorilor că îl oferi. Spune-le și de faptul că nu necesită niciun angajament sau investiție din partea lor.

Eliminarea riscului poate încuraja clienții care încă se gândesc ce să aleagă să facă o decizie și să te aleagă pe tine.

Un bun exemplu de free trial este Netflix. Ei promovează mereu abonamentele gratuite și este o parte majoră din sistemul lor de “client acquisition”.

Revizia noastră gratuită, de exemplu, atrage multă atenție din cauza faptului că suntem dispuși să oferim extrem de mult, fără să cerem nimic mai mult decât date de contact.

Deci, dacă ai vreo ofertă similară în care elimini tot riscul din ecuație, asigură-te că o promovezi peste tot.

5. Subliniază Simplitatea

O grămadă de oameni de pe internet vor alege să nu facă o achiziție pentru că simt că procesul este prea complicat sau durează prea mult.

În CTA, distruge această barieră prin sublinierea faptului că va fi foarte ușor să completeze acțiunea dorită.

Indiferent de acțiunea specifică pe care vrei ca oamenii să o facă, există o modalitate de a o promova într-un mod simplu:

– Ai nevoie de datele lor de contact? „Completează acest formular de 30 de secunde.”

– Vrei să creeze un cont? „Devino membru astăzi ca să poți face cumpărături super rapide.”

6. Fii Scurt, Concis și La Obiect

Un sfat important: Nu te complica prea mult când alegi CTA-urile.

Cititorii caută soluții pentru problemele lor cât mai repede posibil, așa că încearcă să nu te complici!

Folosește propoziții scurte și cuvinte puternice pentru a transmite informația cheie rapid și eficient.

Uite un exemplu foarte bine structurat de pe sleepfoundation.org:cta pentru site

Au reușit să facă foarte clar ce oferă. Un chestionar pentru îmbunătățirea somnului și, evident, saltele care să te ajute să dormi mai bine.

Cam astea au fost câteva dintre secretele din spatele unor CTA-uri care vor transforma vizitatorii în clienți fideli.

Dacă ți se pare prea complicat să faci toate nebuniile astea – lasă-ne un mesaj și ne vom ocupa noi de tot.

Vrem să te ajutăm cât de mult putem să îți dezvolți afacerea. Trimite-ne un email la contact@alineatnou.ro și te vom ajuta cu orice vrei tu.

Alte postări

Ce avantaje are email marketing in 2024? Ghid pentru antreprenori

Ce avantaje are email marketing in 2024? Ghid pentru antreprenori

În cazul în care te întrebai daca se merita sau nu sa incepi si tu sa faci email marketing... Ai ajuns exact unde trebuie. In acest articol iti voi spune de ce email marketing-ul este cea mai buna metoda de a transforma traficul in cashflow si cum sa te folosesti de...

Plan lunar de marketing pentru restaurante în 2024

Plan lunar de marketing pentru restaurante în 2024

Nu ai fost complet pregătit în 2023 din punct de vedere al marketing-ului, dar vrei ca în 2024 să ai o strategie completă de marketing? Ai ajuns exact unde trebuie. Am creat un plan lunar de marketing pentru restaurante care poate fi aplicat de (aproape) orice...

Comentarii

0 Comentarii

Înaintează un Comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *